BY MARI

Veelgestelde Vragen

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Voor elke bestelling die voor 20:00 uur is geplaatst, geldt een levertijd van 24 uur binnen Nederland en België, 6 dagen per week (met uitzondering van levering op zondag). Was het product niet op voorraad op het moment van bestellen? Dan geldt een levertijd van twee tot drie werkdagen. Wordt het door onvoorziene situaties langer dan zullen wij u altijd bellen. Bij geen gehoor krijgt u van ons een mail. Levertijden voor overige landen kunt u opvragen via onze klantenservice.
  • Hoe vind ik het product van mijn keuze?

    Je kunt een product op 2 manieren zoeken; via de productgroepen aan de linkerkant of boven in de zoekbalk.
  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Een product zoeken
    U kunt een product op 2 manieren zoeken; via de productgroepen aan de linkerkant op boven in de zoekbalk.

    Een product kiezen
    Door op het product te klikken krijgt u meer informatie over het product. Indien u het product wilt kopen plaats u deze in de Shoppingbag. U kunt vervolgens verder winkelen of het product meteen afrekenen.

    Uw Shoppingbag
    De producten die u ziet in uw Shoppingbag zijn nog niet betaald of besteld. U kunt nog producten verwijderen of vermenigvuldigen. U kunt ook nog producten toevoegen door op 'Doorgaan met winkelen' te klikken.  Als u klaar bent met shoppen kunt u op 'afrekenen' klikken.

    Account aanmaken
    Om uw bestelling af te ronden dient u in te loggen op uw persoonlijk account. U doet dit door uw emailadres en wachtwoord in te vullen en op 'Inloggen' te klikken.
    Indien u een nieuwe klant bent moet u een account aanmaken. Dit doet u door op 'Registreren' te klikken en alle velden in te vullen.

    Bevestiging adres
    U kunt er voor kiezen om uw producten op een ander adres te laten bezorgen of om uw adresgegevens aan te passen. Klik op 'Bewerk adressen/Voeg nieuw adres toe' u kunt hier uw huidige adres bewerken door op `Bewerk` te klikken, uw huidige adres verwijderen door op `Verwijderen` te klikken of  een nieuw adres toe te voegen door op `Nieuw adres toevoegen` te klikken.  Hierbij vult u alle gevraagde velden in en klik op `Verstuur`.
    Nadat u dit heeft gedaan klikt u op `Naar Shoppingbag – Bevestig adressen`. Nu worden de door u ingevoerde adressen getoond en kunt u gaan afrekenen door op `Volgende` te klikken.

    Bevestiging betaling
    Indien u een kortingscode of kadobon hebt kunt u deze verzilveren door de nummers in te vullen en op `Verzilveren` te klikken. De korting of tegoed wordt dan doorgerekend.

    Bij het totaalbedrag staat het bedrag wat u dient te betalen .  Klik op 'Bestelling afronden' om uw betaling door te voeren.

    Uw betaling aan World of Beauty
    Kies de gewenste betaalmethode door erop te klikken en voer de instructies uit.

    Nadat de betaling is afgerond ontvang u een bevestiging per email. U ontvangt tevens een email als uw bestelling is verzonden met een track & trace nummer van GLS. U kunt dan uw bestelling volgen en weet u precies wanneer uw bestelling wordt afgeleverd.
  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten binnen Nederland en België bedragen € 5,95 per pakketpost en (indien mogelijk) € 2,95 per enveloppost. Bij een besteding boven € 35,00 zijn de verzendkosten gratis.
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    Bij World of Beauty kunt u op de volgende manieren betalen:

    iDEAL
    De volgende banken zijn hierbij aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN bank, Friesland Bank, RegioBank, Knab bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!
    Waarom iDEAL?
    • U betaalt via u eigen bank, dus vertrouwd en veilig
    • Registreren of speciale sofware downloaden is niet nodig
    • Uw iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en is direct zichtbaar in je rekeningoverzicht
    Creditcard
    Bij World of Beauty kunt u betalen met Visa, Mastercard en American Express. Bij ons kunt u er vanuit gaan dat u betaling veilig verloopt. Wij versleutelen uw creditcards gegevens via de SSL-methode en dit is altijd veilig. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar de CVC code. Deze 3-cijferige code vind u op de achterkant van uw creditcard, het zijn de laatste 3 cijfers.
    Waarom kiezen voor een creditcard betaling?
    • Uw gegevens worden veilig verstuurd en niet opgeslagen

    Paypal
    Als u kiest om via Paypal te betalen, word u na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. U kunt u hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Van ons ontvangt u na betaling een ontvangstbevestiging.
    Waarom kiezen voor Paypal?
    • Betalen via Paypal is veilig en snel
    • Met een Paypal account hoeft u niet iedere keer uw financiële informatie opnieuw in te vullen
    • U heeft een extra zekerheid vanwege de Paypal aankoopbescherming voor verzendbare goederen

    Achteraf betalen (via Afterpay)
    Bij World of Beauty kunt u ook achteraf betalen. U kunt betalen met een digitale acceptgiro. tot een bedrag van € 75,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 150,00.  Indien je achteraf wilt betalen en het bedrag is hoger dan € 150,00, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen om een betalingsafspraak met u te maken.
    Het kan voorkomen, hoewel u al eerder een bestelling achteraf heeft kunnen betalen, dat de mogelijkheid niet beschikbaar is. Het controlesysteem voor deze betaalmethode controleert namelijk uw gegevens en kijkt naar uw betalingsgedrag, schulden etc. Wilt u precies weten wat de reden is, neem dan contact op met Afterpay via 0900-4050602. Bereikbaar van maandag t/m donderdag van 10:00 tot 19:00 uur en vrijdag van 10:00-17:00 uur.
    Waarom kiezen voor achteraf betalen (via Afterpay)
    • U hoeft pas 14 dagen na ontvangst uw producten te betalen. Ontvang eerst het artikel en betaal daarna.
    • Keuze wanneer u betaalt
    • Het is veilig en eenvoudig

    Sofortuberweisung (Duitsland)
    Sofortbanking lijkt erg op iDEAL, het grote verschil is echter dat de consument niet op de website van de vertrouwde bank komt maar de overschrijving bevestigd op de pagina van SofortBanking.
    SOFORT Banking is te gebruiken in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.
    Sofotbanking werkt als volgt:
    Stap 1. Selecteer uw betaalmethode in de webwinkel.
    Stap 2. Bevestig de order in de webwinkel
    Stap 3. Kies bank op de site van Sofort
    Stap 4. Voer uw gegevens in op de site van Sofort
    Stap 5. Afronden op de site van Sofort en terug naar de webwinkel

    Bancontact Mister Cash (België)
    Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen vanuit België. Bij deze betaalmethode  kunt u direct tijdens het bestelproces veilig en gemakkelijk u online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

    Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van deze betaalmethode, zonder u daarvoor aan te melden of speciale software moet installeren. Alle klanten van de banken Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank kunnen online betalen met Bancontact/Mister Cash.
  • Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

    Wanneer u een bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u om contact op te nemen met de klantenservice via telefoonnummer 088 999 8 777 of mail naar klantenservice@worldofbeauty.nl
  • Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

    Heb je online een product aangeschaft en het voldoet niet aan je verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. Je dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij GLS). Het product moet in verkoopbare staat zijn. Een verbruiksartikel retourneren is alleen mogelijk indien het ongebruikt is en de verpakking ongeopend is. Dit geldt voor producten als shampoos, conditioner, stylingsartikelen, handschoenen en dergelijke. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na ontbinding zal World of Beauty het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten op je rekening.
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Wij verzoeken je om een kopie van je aankoopfactuur en het ingevulde retourformulier mee te sturen met het product naar:

    World of Beauty bv
    T.a.v. Afdeling Klantenservice
    Sluisweg 196
    5237 MZ DEN BOSCH

    De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Tevens zijn de algemene voorwaarden van toepassing

  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

    Ja, dat kan. U kunt er voor kiezen om uw producten op een ander adres te laten bezorgen of om uw adresgegevens aan te passen. Klik op 'Bewerk adressen/Voeg nieuw adres toe'  u kunt hier uw huidige adres bewerken door op 'Bewerk' te klikken, uw huidige adres verwijderen door op 'Verwijderen' te klikken of  een nieuw adres toe te voegen door op 'Nieuw adres toevoegen' te klikken.  Hierbij vult u alle gevraagde velden in en klik op 'Verstuur'.

    Nadat u dit heeft gedaan klikt u op 'Naar Shoppingbag – Bevestig adressen'. Nu worden de door u ingevoerde adressen getoond en kunt u afrekenen door op 'Volgende' te klikken.
  • Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

    Nadat uw betaling is afgerond ontvang u een email ter bevestiging. U ontvangt tevens een email als de bestelling is verzonden met een track & trace nummer van GLS. U kunt dan de bestelling volgen en weet u precies wanneer de bestelling wordt afgeleverd.
  • Wat doe ik als mijn bestelling niet blijkt te kloppen?

    Neem contact op met de klantenservice of bel met 088 999 8 777 (België: 0031 88 999 8 777), zij zullen u advies geven en helpen om het probleem op te lossen.
  • Hoe zijn de prijzen opgebouwd

    De prijzen die vermeld zijn op de website van World of Beauty zijn altijd inclusief BTW en zijn altijd eerlijk geprijsd
  • Mijn vraag staat er niet bij

    U kunt een bericht sturen naar de klantenservice via deze link of bellen met 088 999 8 777 (ma t/m vrij 9:00u tot 18:00u). De klantenservice beantwoordt uw vraag zo snel mogelijk. Vanuit België belt u 0031 88 999 8 777.