Klachten

Heb je een klacht?
Vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan. Je kunt tussen 9:00 uur en 18:00 uur bellen met onze klantenservice op 088 999 8 777 (België: +31 88 999 8 777) of het contactformulier invullen. Mailen mag natuurlijk ook met klantenservice@worldofbeauty.nl. Wij zullen er alles aan doen om je klacht zo snel mogelijk, maar altijd binnen twee weken, op te lossen voor je. Je krijgt, indien je kiest voor e-mail of het contactformulier, binnen 24 uur reactie van ons.

Klacht gemeld en niet tevreden na het komen tot een oplossing?
Indien je het niet mee eens bent met de geboden oplossing, kun je een melding maken via www.sgc.nl. Zie ook het Europese Online Geschillenplatform (ODR). In het geval van een niet opgeloste klacht kunt u ook terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Heb je geen klacht, maar was je enkel benieuwd hoe wij omgaan met klachten?
We hopen dat je klachtenvrij zult shoppen bij ons. Wij doen er alles aan om je shop-ervaring op Worldofbeauty.nl zo plezierig mogelijk te maken. En mocht het onverhoopt toch verkeerd lopen, dan staat ons team professionals klaar voor je om het op te lossen. Een fijne gedachten tijdens het shoppen op dé online beautyshop, toch?