Retourneren

Algemene vragen
Heb je vragen, dan kun je ons per e-mail of telefonisch bereiken.
Telefoon: 088 999 8 777 (maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur)
E-mail: klantenservice@worldofbeauty.nl of via het contactformulier.

Wat te doen bij een verkeerde levering?
Heb je een verkeerde levering ontvangen, neemt dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 088 999 8 777. Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op.

Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?
Op alle elektronische producten heb je ten minste één jaar garantie. Als je een defect product retour stuurt verzoeken wij je om een kopie van je factuur en onderstaand retourformulier ingevuld hierbij te retourneren.

Stuur het product samen met de formulieren retour naar:
World of Beauty B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren
Mangaan 11
5234 GD 's-Hertogenbosch

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren. Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar ons worden gestuurd, worden automatisch geretourneerd. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je klacht wordt binnen drie dagen na ontvangst in behandeling genomen en opgelost.

Welke producten kan ik niet retourneren?
Enkele uitsluitingen voor retourzendingen zijn verbruiksartikelen die al geopend zijn, zoals shampoos, conditioner, gel, wax, make-up etc. Deze producten kunnen indien ze zijn geopend en de verzegeling is verwijderd/verbroken niet worden geretourneerd wegens hygiënische redenen. Heb je in je enthousiasme de doos van een tool stuk gemaakt, bel ons dan eerst even om de schade te bespreken. Defecte producten mogen, indien dit binnen de garantieperiode gebeurt, ook zonder verpakking worden geretourneerd.

Hoe een product retourneren dat niet bevalt?
Heb je online een product aangeschaft en het voldoet niet aan je verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. Je dient het herroepingsformulier binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren aan ons (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij GLS). Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren. Wij vergoeden ook de verzendkosten van je oorspronkelijke bestelling, indien je deze hebt moeten betalen. Verzendkosten om te retourneren aan ons vergoeden wij niet. Je kunt onderstaand herroepingsformulier digitaal naar ons sturen, hier na heb je nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Een kopie van het formulier verzoeken wij je mee te sturen met het product wat je retourneert.

Het product moet in verkoopbare staat zijn. Een verbruiksartikel retourneren is alleen mogelijk indien het ongebruikt is en de verzegeling ongebroken is. Dit geldt voor producten als shampoos, conditioner, stylingsartikelen, handschoenen en dergelijke. Voor hardware en electronica geldt dat de verpakking heel en de tool ongebruikt moet zijn. Is de verpakking kapotgescheurd en zit de tool vol gebruikssporen dan kunnen wij deze niet terugnemen. De verantwoordelijkheid om het product in goede staat bij ons retour te krijgen ligt bij jou als koper.

Na ontbinding zal World of Beauty het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen, terugstorten op je rekening.

Wij verzoeken je om een kopie van je aankoopfactuur en het ingevulde herroepingsformulier mee te sturen met het product naar:

World of Beauty B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren
Mangaan 11
5234 GD 's-Hertogenbosch

En sorry dat je deze extra moeite moet doen, we hadden liever gezien dat je je aankoop vol plezier ging gebruiken. Hopelijk tot de volgende keer en we lossen het voor je op.