Retourneren

Algemene vragen
Heb je vragen, dan kun je ons per e-mail of telefonisch bereiken.
Telefoon: 088 999 8 777 (maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur)
E-mail: klantenservice@worldofbeauty.nl of via het contactformulier.

Wat te doen bij een verkeerde levering?
Heb je een verkeerde levering ontvangen, neemt dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 088 999 8 777. Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op.

Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?
Indien het artikel door je beschadigd is ontvangen, kunt u gebruik maken van onze garantieregeling. Neem wanneer dit is gebeurd even contact op met de Klantenservice en wij lossen het voor je op.

Op onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Op alle elektronische producten heb je ten minste één jaar garantie.

Stuur het defecte product retour met een kopie van je factuur en het ingevulde retourformulier.

Stuur het product samen met de formulieren retour naar:
World of Beauty B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren
Mangaan 11
5234 GD 's-Hertogenbosch

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je retour wordt binnen drie dagen na ontvangst in behandeling genomen en naar tevredenheid opgelost.

Hoe een product retourneren dat niet bevalt?
Heb je online een product aangeschaft en het voldoet niet aan je verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. Na ontvangst heb je 14 dagen om het product terug te sturen of aan te geven dat je van de koop afziet. Je kan hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping (PDF TOEVOEGEN), maar je bent hiertoe niet verplicht. Na die melding heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. 

Voor hygiëne artikelen (zoals cosmetica en make-up) geldt dat deze alleen geretourneerd kunnen worden als de verzegeling nog intact is. Voor het beoordelen verbruiksartikelen (zoals shampoo, kaarsen, gel en wax) is het niet nodig om de verpakking te openen. Doe je dit toch, dan is het niet meer te verkopen en kan de waardevermindering oplopen tot 100%. Graag terugsturen met originele verpakking indien dat redelijkerwijs mogelijk is (met name de hardware producten).

Wij verzoeken je om een kopie van je aankoopfactuur en het ingevulde herroepingsformulier mee te sturen met het product naar:

World of Beauty B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren
Mangaan 11
5234 GD 's-Hertogenbosch

De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening.

Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding krijg je het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending van ons terug. Wij vergoeden die verzendkosten niet als je slechts een gedeelte van de bestelling retourneert. Wij betalen terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee de betaling is gedaan. Bij gebruik of beschadiging kunnen wij de kosten voor de waardevermindering in rekening brengen.

En sorry dat je deze extra moeite moet doen, we hadden liever gezien dat je je aankoop vol plezier ging gebruiken. Hopelijk tot de volgende keer en we lossen het voor je op.